Un produs Blogger.
RSS

Pachet DB: 19 mai 2013


Gandul Zilei:
"Acum, asa vorbeste Domnul care te-a facut, Iacove, si Cel ce te-a intocmit, Israele! "Nu te teme de nimic, caci Eu te izbavesc, te chem pe nume: esti al Meu. Daca vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; si raurile nu te vor ineca; daca vei merge prin foc, nu te va arde, si flacara nu te va aprinde. Caci Eu sunt Domnul Dumnezeul tau, Sfantul lui Israel, Mantuitorul tau! Eu dau Egiptul ca pret pentru rascumpararea ta, Etiopia si Saba, in locul tau. De aceea, pentru ca ai pret in ochii Mei, pentru ca esti pretuit si te iubesc, dau oameni pentru tine si popoare pentru viata ta. Nu te teme de nimic, caci Eu sunt cu tine, Eu voi aduce inapoi neamul tau de la rasarit si te voi strange de la apus. Voi zice miazanoaptei: "Da incoace!", si miazazilei: "Nu opri", ci adu-Mi fiii din tarile departate si fiicele de la marginea pamantului: pe toti cei ce poarta Numele Meu si pe care i-am facut spre slava Mea, pe care i-am intocmit si i-am alcatuit." (Isaia 43:1-7)

Meditatia Zilei:
Ce concept extraordinar! Ce promisiuni superbe!
Sa ti se spuna sa nu te temi, sa ti se spuna ca izbavirea iti e aproape, sa ti se spuna ca EL ... EL e si va fi cu tine in cele mai primejdioase situatii. Ce poate fi mai frumos, mai nemaipomenit ... mai extraordinar decat sa ti se spuna ca esti pretuit si iubit de un Dumnezeu nemarginit. Ce poate fi mai grozav decat sa ai promisiunea ca TATICUL universului e si va fi de partea ta!
Si toate asta intr-un context istoric nu prea fericit. In acele timpuri evreii se gaseau sub o noua robie, in acele timpuri evreii suferisera dezamagirea unei noi infrangeri ... in vremea aceea evreii - poporul LUI - era vulnerabil si dezorientat. Si totusi Cuvantul ramane Cuvant ... astfel ca promisiunea aceasta este una logica in mersul lucrurilor.
Nu o sa fac o analiza a modului in care ei au ajuns in situatia respectiva, cert e ca erau acolo, in robie, intr-o situatie extrem de neplacuta, probabil ca nici nu mai trageau nadejde sa se mai intample ceva bun pentru ei sau in viata lor ... insa tocmai atunci in momentele grele vine aceasta promisiune extraordinara. Ce imi spune mie asta? Faptul ca EL tine minte cine sunt, unde sunt si, mai mult, nu-si uita Cuvantul si promisiunea facuta.
Revenind insa la societatea contemporana ... vedem in jurul nostru oameni "absorbiti" social, politic, economic ... spirirual si sub atat de multe alte moduri incat stam si ne intrebam daca nu cumva evreilor din Babilon nu le mergea mai bine? Pentru ca pentru ei aservirea era economico-sociala. In schimb in vremea noastra ea ... aceasta aservire ... se propaga la niveluri la care nici nu banuim. Vedem in jurul nostru oameni lipsiti de orice urma de speranta, credinta sau nadejde.
Ce e poate insa mai tragic e faptul ca si cei ce ar trebui sa aiba aceste lucruri din plin duc lipsa si tanjesc dupa lucrurile acestea care ar trebui sa abunde in ei si prin ei. Crestinismul se transforma parca incet-incet intr-o "sarada" ieftina, goala si seaca, imbracand ritualistica atat de comuna atator altor sisteme religioase. La fel de usor ar fi sa cautam vinovati, sa aratam cu degetul, insa eu cred ca si astazi e valabil acest cuvant care spune: "Eu am venit pentru ca oile Mele sa aiba viata si sa o aiba din belsug ..."
Atunci cand ai viata din belsug promisiuni ca cele din Isaia 43 sunt si vor fi vii, active si te vor indemna intotdeauna la actiune.
La acea actiune care ridica, mangaie, ofera speranta si apropie si mai mult de EL. Atat pe tine cat si pe cei din jurul tau.
Si asta e o provocare personala, nu una de masa.
"Acum, asa vorbeste Domnul care te-a facut, Iacove, si Cel ce te-a intocmit, Israele! "Nu te teme de nimic, caci Eu te izbavesc, te chem pe nume: esti al Meu. Daca vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; si raurile nu te vor ineca; daca vei merge prin foc, nu te va arde, si flacara nu te va aprinde. Caci Eu sunt Domnul Dumnezeul tau, Sfantul lui Israel, Mantuitorul tau! Eu dau Egiptul ca pret pentru rascumpararea ta, Etiopia si Saba, in locul tau. De aceea, pentru ca ai pret in ochii Mei, pentru ca esti pretuit si te iubesc, dau oameni pentru tine si popoare pentru viata ta. Nu te teme de nimic, caci Eu sunt cu tine, Eu voi aduce inapoi neamul tau de la rasarit si te voi strange de la apus. Voi zice miazanoaptei: "Da incoace!", si miazazilei: "Nu opri", ci adu-Mi fiii din tarile departate si fiicele de la marginea pamantului: pe toti cei ce poarta Numele Meu si pe care i-am facut spre slava Mea, pe care i-am intocmit si i-am alcatuit." (Isaia 43:1-7)
Esti gata sa accepti?

Melodia Zilei:
Viata din plin - versuri
Autor: Zao Thusia
Album: Jertfa Vie
Tematica: Lauda si inchinare 

Venim azi la ape, venim de departe
La Cel ce da viata din plin,
Inimi uscate dupa Tine-nsetate
Apa cea vie-o dorim!

Un rau de iubire se revarsa spre mine
E harul Tau cel minunat,
In neprihanire stau zilnic cu Tine
Prin jertfa Ta eu am aflat:

Viata din plin gasesc doar la Tine
Viata din plin gasesc, Isus, la dreapta Ta
Viata din plin eu am doar in Tine
Esti Stanca neclintita ce-mi sustine viata!

In mine traiesti, cum Ai promis
Esti atat de real, nu e un vis,
Prin Tine traiesc, astazi eu stiu
Cu Tine, Isus, ma simt atat de viu!

Rugaciunea Zilnica:
TATI iti multumesc pentru ca esti TATICUL nostru. Iti multumesc pentru faptul ca in cele mai grele momente ale noastre Tu esti langa noi, in noi ... si ne calauzesti, ne indrumi si lasi promisiunile Tale peste viata noastra. Iti multumesc ca Tu vei implini aceste promisiuni in fiintele noastre. Da-ne intelepciunea necesara sa intelegem aceste lucruri.
Iti multumesc. Amin!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: