Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 12 iun. 2012

Pachetul Daily Bread a fost pregatit de anadrya!
Gandul zilei:
Binecuvântat să fie Domnul care zilnic ne poartă povara, Dumnezeu, Mântuirea noastră.Psalmul 68:19

Meditatia zilei:
 Cat de minunat e sa stii ca este Cineva atotputernic,care poate sa ne poarte zilnic povara...ma gandesc ca fiecare avem cate una ,fie mare,fie mica...El o stie..indiferent de marimea sau greutatea ei,Dumnezeu are suficienta putere ca sa ni le poarte zilnic...Binecuvantat sa fie Dumnezeu!

Fiecare ne cunoastem povara cu care ne luptam si ne obosim zi de zi, dar minunat lucru e sa stim ,ca daca Dumnezeu o poarta, ar trebui sa-i incredintam Lui tot ceea ce ne apasa.Sa avem incredere in El ca nimic nu ii scapa din maini...E alegerea noastra daca ii incredintam Lui ceea ce ne apasa sau ne luptam in continuare singuri...
Personal,cand am o povara,ma rog si ii cer lui Dumnezeu sa imi dea putere sa o port,cand de fapt treaba mea e sa i-o dau Lui,iar de restul
se ocupa Domnul.Pentru El nimic nu e prea greu sau imposibil...

„Ce este cu neputinţă la oameni este cu putinţă la Dumnezeu.”
(Luca 18:27)

Ce povara iti apasa pe umeri si nu te lasa sa te bucuri de prezenta Sa?Dumnezeu o cunoaste si El are putere sa o poarte ca noi sa fim liberi in El...un lucru trebuie sa facem sa i-o incredintam Lui si sa alegem in schimb sa ne bucuram de Cuvantul si prezenta Sa in viata noastra.
Avem un Dumnezeu atotputernic ..El are toate lucrurile in control,Binecuvantat sa fie numele Lui.
" V-am purtat, şi tot vreau să vă mai port, să vă sprijin şi să vă mântuiesc."
(Isaia 46:4)
"Binecuvântat să fie Domnul care zilnic ne poartă povara, Dumnezeu, Mântuirea noastră."
(Psalmul 68:19)

Melodia zilei:
 Geta Lazar - De ce porti tu povara
De ce porti tu povara atator indoieli,
Cuvantul meu e vesnic si pe Pamant si-n Cer?
Eu pot sa-ti dau credinta, chiar daca tu esti slab,
Dar nu privii la tine, copilul Meu, cel drag!

Eu pot sa-ti dau putere cand tu esti in durere,
Dar nu privi la valuri, ci cheama-Ma degrab!
Asteapta cu credinta, ca Eu dau biruinta,
Da, Eu si nimeni altul sunt izbavirea ta.

De ce porti tu povara atator deznadejdi,
De ce-ti pierzi tu rabdarea cand stii ca eu veghez?
O, spune-mi Mie totul, si jos, la crucea Mea,
Te chem sa-ti lasi povara oricare ar fi ea.

O, vino in lumina, odihna Mea-i deplina!
Eu pot sa-ti dau rabdare, eu pot sa te-ntaresc,
Eu pot sa-ti dau vedere si sa revars putere,
Iar tu cu bucurie ai sa ma proslavesti.

De ce cazi tu adesea, invins de-ngrijorari
Si te iei dupa temeri cand esti in incercari?
Cand Eu sunt peste toate si totul e al Meu,
Cand esti in a Mea mana, iar Eu sunt Dumnezeu?

Eu sunt Isus Mesia, Eu am invins robia,
Eu am invins si moartea, Eu pot sa te-ocrotesc.
Eu te-am ales din Lume, Eu te-am chemat pe nume,
Si de ramai in Mine, prin Mine biruiesti.

Rugaciunea zilei:
 Doamne iti multumesc ca ai toata puterea in Cer si pe pamant si ca zilnic ne porti povara si ne ajuti sa ramanem tari pe calea credintei spre Slava Ta.


Multumim anadrya pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: