Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 23 mai 2012

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de ZuLLu!
Gandul zilei:
Domnul este păzitorul tău, Domnul este umbra ta pe mâna ta cea dreaptă. - Psalmul 121:5

Meditatia zilei:
Cat de aproape este Dumnezeu de mine ?


Zilele astea am avut o perioadă mai grea a vieţii mele şi parcă mi-am pierdut din concentrarea mea asupra lui Dumnezeu, parcă m-am depărtat de Dumnezeu şi nu ştiam de ce trec prin stările prin care treceam.
Îmi doream foarte mult să mă apropii de Dumnezeu dar parcă ceva mă ţinea şi parcă nu puteam face pasul înspre El aşa cum trebuia, iar eu mă tot rugam şi îi ceream Domnului să aibă milă de mine.

Domnul mi-a spus care sunt planurile celui rău cu privire la mine şi atunci am înţeles toate stările prin care am trecut, dar în acel cuvânt din partea Domnului, El îmi zicea că El este cu mine şi că mă va lua de mâna dreaptă şi voi putea rămâne pe drum cu El, din acel moment m-am dus cu gândul la cuvintele lui Isaia din 41:13 şi la cele ale psalmistului din Psalmul 121:5 şi m-am întărit şi am meditat puţin la cuvintele scrise în acest psalm.

Am înţeles că umbra care se răsfrânge pe mâna mea cea dreaptă nu înseamnă nimic altceva în afară faptului că Dumnezeu este Cel ce este lângă mine, dacă El ar fi la câţiva metri de mine umbra Lui nu ar fi putea să mă acopere, dar pentru că El este foarte aproape de mine, adică la câţiva cm de mine şi astfel umbra Lui se poate răsfrânge asupra mâinii mele, dar nu numai pe mână ci şi peste întreaga mea fiinţă.
Înţelegând lucrul acesta credinţa mea în Dumnezeul meu s-a mărit şi am început să-I înţeleg dragostea pentru mine mai mult ca niciodată, atât de mult mă iubeşte încât El este Păzitorul meu, El datorită faptului că este aproape de mine, când bate soarele sau când vine întunericul, când cel rău vrea să-mi facă rău sau să-mi distrugă sufletul, nimic nu mă poate atinge pentru că El este înainte mea şi toate acestea vor lovi în El, astfel eu voi fi păzit de orice rău.

Dumnezeu este atât de bun cu noi toţi, aş vrea ca şi tu să înţelegi că El este foarte aproape de tine, pune-ţi nădejdea şi încrederea în Dumnezeu şi lasă ca Psalmul 121:5 să fie valabil şi pentru tine şi mai mult de atât încrede-te în versetele din Coloseni 3:3-4.
Domnul sa te intareasca !
Melodia zilei:
 Vitamina C - Tu esti
Pe cine am eu Doamne, pe cine
In cer ori pe pamant?
Nimeni nu-i ca Tine
Nu-i nimeni, Isuse Domn sfant.

Tu esti stanca inimii mele
Tu esti locul de adapost,
Tu esti comoara mea
Viata in Tine are rost.

Tu esti lumina vietii
Doar Tu esti pacea mea
Mereu din stramtorare
Tu imi scoti inima.

Rugaciunea zilei:
 Tata Ceresc, da-ne putere ca prin orice stare sau situatie am trece sa nu ne pierdem increderea in Tine si ajuta-ne ca prin credinta sa vedem dragostea Ta care ne pazeste si sa Te vedem pe Tine ca fiind Pazitorul nostru. Iti multumim ca esti cu noi si ca ne iubesti !


Multumim ZuLLu pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: