Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 02 mai 2012

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de anadrya!
Gandul zilei:
Binecuvântat să fie omul care se încrede în Domnul şi a cărui nădejde este Domnul!(Ieremia 17:7)

Meditatia zilei:
 Mă gândeam că toţi vrem să fim binecuvântaţi în toate domeniile vieţii,si nu vrem să pierdem binecuvântările lui Dumnezeu,dar totuşi

atunci când nu ne încredem pe deplin în planurile Lui,fie că le pierdem,fie că încetinim lucrurile sau planurile Sale
…M-am întrebat ce trebuie să fac pentru a fi o persoană binecuvântată?

Şi am găsit scris în Cuvântul lui Dumnezeu că cei care se încred în El vor fi binecuvântaţi.

Uneori când Dumnezeu lucrează în taină,e greu să te încrezi în El,cred că fiecare am avut sau avem astfel de clipe,in care,în loc să ne aruncăm în braţele Sale,să ne încredem în El,am rămas pe loc…e greu dar nu imposibil.

Cei ce se încred în Domnul sunt ca muntele Sionului care nu se clatină, ci stă întărit pe vecie
.(Ps.125:1)…Asemenea unui munte care indiferent câte furtuni şi ploi bat în el,rămâne tare,aşa şi noi…
cu cât ne încredem în Domnul cu atât vom fi de neclintit.


Dacă vrem să fim binecuvântaţi va trebui să ne încredem,să avem nădejde în El.Vrem să găsim fericirea?Va trebui să cugetăm la Cuvântul Său,iar dacă ne încredem în Domnul din toată inima vom fi fericiţi.(Prov.16:20) ‘’Atunci toţi cei ce se încred în Tine se vor bucura, se vor înveseli totdeauna, căci Tu îi vei ocroti. Tu vei fi bucuria celor ce iubesc Numele Tău."(Ps.5:11)

Melodia zilei:
Alin Timofte - In Tine ma incred
Daca intr-o zi ploaie nu va fi
Daca in loc de roci si floare
Glas de cantec sau culoare
Nori de praf in zari s-or ridica

Daca intr-o zi norii v-or veni
Daca multi din jurul meu
Nu vor fi cand imi va fi greu
Si mereu vor spune in zadar

In Tine ma incred ca vei fi langa mine
Chiar daca zi de zi imi e greu sau mi-e bine
Si frica nu-mi va fi cand te stiu langa mine
Daca intr-o zi greu va fi

Daca intr-o zi anii vor fugi
Lasand loc de griji sau boala
Urme-adanci sau tampla alba
Si nu stiu cand ziua s-a sfarsit

In Tine ma incred ca o mana intinsa
Ma va feri de rau sau de cursa intinsa
Si nimeni nu va stinge o flacara aprinsa
Daca intr-o zi...

In Tine ma incred ca vei fi langa mine
Chiar daca zi de zi imi e greu sau mi-e bine
Si frica nu-mi va fi cand te stiu langa mine
Daca intr-o zi greu va fi

Rugaciunea zilei:
Tata,iarta-ne daca nu am avut incredere in Tine,ajuta-ne ca indiferent cu ce ne vom lupta,sa ne incredem in Tine din toata inima,iti multumesc ca ne ocrotesti si prin Tine suntem binecuvantati.Amin


Multumim anadrya pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: