Un produs Blogger.
RSS

Pachetul DB: 08 aprilie 2012

Pachetul Daily Bread pentru astazi a fost pregatit de catre Swana.
Gandul Zilei:
Nimic nu se compara cu prietenia Domnului.


Meditatia Zilei:
Gandindu-ma la Isus al meu sunt cuprinsa de un sentiment al fericirii deosebite, indiferent de imprejurarile vietii. Am o multumire continua in suflet: mereu va exista El - caruia ii voi putea deschide total inima mea, El - care nu dezamageste si tot ce face este spre binele celor ce-L iubesc. 
Nimic in lume nu va putea sa ma desparta de aceasta bucurie. El e minunat, e ca nimeni altul. Ma priveste si primeste cu sensibilitate si intelegere. Imi daruieste pacea si-mi alunga umbrele vietii. El e Lumina mea. El va ramane mereu langa mine.
El poate face toate acestea si pentru tine, doar trebuie sa-L lasi. Nimic nu se compara cu prietenia Lui.


Melodia Zilei:
Selah - Sweet Jesus


Sweet Jesus, my Savior,you are my faithful friend
You made me, you know me
You see my every sin
And my soul is amazed by this gift of your grace
And these arms that take me in
Sweet Jesus, my Savior, You are my faithful friend


Sweet Jesus, my shelter, you are my faithful friend
The refuge that I run to when my world comes closing in
Why should I be afraid when I know I am saved
By the arms that take me in
Sweet Jesus, my shelter, you are my faithful friend
Oh yeah


Sweet Jesus, my shepherd, you are my faithful friend
You hold me, you lead me, I'll follow til the end
And once more I will say on that beautiful day
When your arms take me in
Sweet Jesus, my shepherd, you are my faithful friend
Sweet Jesus my Savior you are my faithful friend.
Rugaciunea Zilnica:
Multumesc, Doamne, pentru prietenia Ta.


Multumim Swana pentru cuvintele pe care le-ai impartasit cu noi!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: