Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 02 apr. 2012

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de anadrya!
Gandul zilei:
...Dragostea se jertfeste,nu se tanguieste...

Meditatia zilei:
Cu siguranţa ştim fiecare cum este dragostea şi cum ar trebui să fie,şi totuşi o manifestăm uneori puţin.Încercăm să facem toate lucrurile perfecte şi de multe ori ajungem să le facem din obişnuinţa,lipsind dragostea,acea pasiune în lucrare,sau slujire,şi ne tânduim mereu….

De multe ori,trebuie să mă opresc asupra textului din 1 Corinteni cap. 13,să meditez,să mă analizez,câtă dragoste pun în tot ce fac,atât pentru Dumnezeu,cât şi pentru cei din jurul meu….
Câtă dragoste pun în slujire sau activităţile care le am de îndeplinit?
….Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru Cuvântul Său,deoarece mă învaţă cum trebuie să mă port.

Spunea cineva că:
”Măsura dragostei noastre,este măsura sacrificiilor noastre”
Cât suntem de dispuşi să ne sacrificăm în foloasele altora?Şi tot ce facem,să facem ca pentru Domnul…

Imi doresc:
”Să cunoaştem dragostea lui Hristos care întrece orice cunoştinţă, ca să ajungem plini de toată plinătatea lui Dumnezeu.”(Efeseni 3:19)
Atunci când vom avea dragoste în noi,vom putea să o dăruim şi altora,pentru a ne asemăna tot mai mult cu Isus.
Fie ca atunci când ne jertfim,din timpul şi resursele noastre,să o facem cu dragoste,nu tanguindu-ne tot timpul.

 Melodia zilei:
Paradis - Dragostea
Chiar dacă aş vorbi în limbi omeneşti
Şi chiar dacă aş avea daruri multe
Şi chiar dacă aş şti taine îngereşti
Şi credinţa mea să mute munţi
Dar dacă eu nu am dragoste,
Nu sunt nimic.



Cor:...Dragostea crede tot,dragostea sufere totul,
Dragostea rabdă tot în Hristos,în Dumnezeu,
Dragostea nu va pieri,dragostea va fi în veci
Ea e-un loc curat şi sfânt,ea e tot ce tu jertfeşti
Dragostea e tot ce tu,poti să-nduri pentru cei dragi.
Ea i-atunci când tu iubeşti chiar şi pe vrăjmaşi
Dragostea e Dumnezeu.



Chiar de mi-aş împărţi toată averea
Pentru hrana celor ce-s săraci sunt,
Chiar dacă mi-aş da trupul ca să fie ars
Chinuit şi biciuit o,de aş fi
Dar dacă eu nu am dragoste,
Nu sunt nimic.
Cor.

Rugaciunea zilei:
 Tata,îţi mulţumim pentru dragostea care ne-o areţi în fiecare zi,ajută-ne ca şi noi la rândul nostru să Te iubim tot mai mult,şi să ne purtăm faţa de cei din jurul nostru cu dragoste,urmând exemplu Tău.


Multumim anadrya pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: