Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 28 nov. 2011

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de ZuLLu!
Gandul zilei:
Zi sufletului meu: "Eu sunt mantuirea ta !" - Psalmul 35:3b

Meditatia zilei:

Eu sunt mantuirea ta !

Fiecare dintre noi am asistat sau am văzut la televizor sau pe net pe undeva momente de duel, momente dificile prin care cineva a trecut şi avea nevoie de încurajare, iar când acel personaj a primit cuvinte de încurajare pentru a merge înainte şi pentru a realiza ceea ce şi-a propus.

Mulţi dintre noi am avut parte de momente când am trecut prin stări în care simţeam că nimic nu mai este posibil şi atunci aveam nevoie de cineva care să ne spună o vorbă bună. În dreptul unora poate acea persoană a fost acolo, în dreptul altora poate că nu.

Împăratul David vorbeşte cu Dumnezeu: „Apără-mă Tu, Doamne, de potrivnicii mei, luptă Tu cu cei ce se luptă cu mine! Ia pavăza şi scutul şi scoală-Te să-mi ajuţi. Învârte suliţa şi săgeata împotriva prigonitorilor mei! Zi sufletului meu: „Eu sunt mântuirea ta!”(Ps 35:1-3). David încolţit şi fără putere îşi cheamă Dumnezeul în ajutor cerându-I să-i spună o vorbă bună prin care să-l încurajeze şi să-i aducă aminte ce reprezintă Dumnezeu pentru el. Dumnezeu pentru David era mântuirea de care avea nevoie.

Astăzi poate că tu de atâta luptă, necaz, durere sau apăsare ai uitat ce reprezintă, ce este Dumnezeu pentru tine. Acum El te vede în starea în care eşti şi vorbeşte încurajator sufletului tău: „Eu sunt mântuirea ta!”

Primeşte în inima ta cuvântul Lui şi cu acest cuvânt în inimă fii mai plin de avânt şi de putere.



Melodia zilei:

Grupul Harul - Eu n-am sa te las ca sa pieri

Eu n-am să te las ca să pieri
Când treci prin necazul cel greu
Atunci când mă chemi în dureri,
Eu vin! “, a promis Dumnezeu

Cheamă-mă în ziua cea grea
Când nori de necaz vor veni
Atunci Eu te voi ajuta,
Iar tu-n cânt mă vei proslăvi

Când ziua s-a dus, e târziu
Şi singur în noapte rămâi
În jurul tău totu-i pustiu
Şi-o piatră de-ţi pui căpătâi

Cheamă-mă şi am să vin
Şi-o scară la cer voi ‘nălţa
În noapte, sub cerul senin
Cu tine de vorbă voi sta.

Te simţi de furtuni clătinat
Şi valul te-mpinge spre stânci
În jur mai auzi disperat
Un vuiet de ape adânci

Cheamă-mă-n clipa cea grea
Când valul loveşte cumplit
În Mine pe stâncă vei sta
Furtuna privind liniştit

Eu sunt Cel ce sunt, Dumnezeu
Şi-aud când mă strigi din necaz
Căci Eu văd din cer chinul tău
Şi lacrima pe-al tău obraz

Crede şi nu te-ndoi
Aşteaptă-n tăcere-ajutor
Căci Eu lângă tine voi fi
Şi chinul va fi mai uşor

Cheamă-mă în ziua cea grea
Când nori de necaz vor veni
Atunci Eu te voi ajuta,
Iar tu-n cânt mă vei proslăvi
Rugaciunea zilnica:
Te rugam Doamne intareste-ne si incurajeaza-ne in vremuri tulburi si deschide-ne inima si urechile inspre a auzi ceea ce Tu ne spui.


Multumim ZuLLu pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: