Un produs Blogger.
RSS

Lista propuneri Top20Ro (1)

Aceasta este lista de propuneri pusa la dispozitia userilor, din care se alcatuieste Top20Ro in fiecare saptamana.

 Propuneri Top20Ro Toamna 2011
Acapela-Coral-Clasic
Armonia Quartet – Dureri si lacrimi
Cantate Domini – O, ce splendoare
Corul barbatesc Filadelfia Chicago – Mergeti in toata lumea
Corul de copii Flori si Stele – Rugaciune pentru Cer
Daniel&Lois Prunaru – O, Doamne Mare
El-Roi – Tu mi-ai fost Isuse
Filadelfia – Indurarea Domnului


Diverse
Avram Lupu – Simt norii
Cornel Daraban – Ce dulce esti Isuse
Fratii Ratiu – Tot inainte
Nutu Timofte – Sa cante toti in cor
Ovidiu Andreica – Nu este munte prea-nalt
Ruben Filoti – Israel sa cante de bucurie
Sorin Petre – Trecand prin lume


Gospel-Traditional-Imnuri
Agnes si Andreina – Esti cel mai frumos
Armonix – Bratul Domnului
Cristian Dragomir – Nume drag, Isus Christos
Elim Harmony – Un cantec rasuna
Flaviu Lauran – Te iubesc Isuse
Grup Sion – Tu-mi esti Isuse dulce
Vali Pentea Sava – Sunt un pribeag


Inchinare
Excelsis Worship – Declaram puterea Ta
Hristic – Eu sunt cu tine
Ludovic Arman – Ce frumos esti Isuse
Mirela Ursulescu – Iti multumesc
Petry Lacatus – Viata fara Tine
Sunny Tranca – Tata vorbeste, sunt aici
The Messengers – Genunchii-mi aplec


Pop
Adelina Halmajan – Ava Tata
Adriana Pascan – Cand furtuna vine
Beniamin Pop – In ceruri sus
Cifra Perfecta – Noiembrie – Declaratie de dependenta
Lucian Cazacu – Iti voi canta
Viorel Dejeu – Viata mea Tu o cunosti
Zao Thusia – Jertfa de lauda

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: