Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 15 oct. 2011

Gandul zilei: 
Trebuie ca El sa creasca, iar eu sa ma micsorez. Ioan 3:30

Meditatia zilei:
E minunat sa traim o viata de victorie, dar pentru asta trebuie sa facem un lucru. "Trebuie ca El sa creasca, iar eu sa ma micsorez", spune Cuvantul. In momentul cand Dumnezeu creste, automat eu ma micsorez - panurile mele sunt supuse voii Sale - iar El poate conduce viata mea dupa planul Sau perfect. Spuneam in meditatia trecuta ca el are un plan pentru noi, si am sa o spun pana vom intelege ca El este cel care trebuie sa ne conduca viata. Cine nu vrea sa traiasca din victorie in victorie? Nu e imposibil, trebuie sa-L lasam pe El sa-i aiba locul Lui in noi. Insusi Domnul a spus "Cautati-Ma si veti trai!" Da! Cautati pe Domnul si veti trai. Nu e usor sa fii mic, sa ne supunem unei voi ce de multe ori nu este dupa planurile noastre. Stiu, lupte sunt in fiecare zi, dar fara lupta nu exista biruinta!
Vrei o viata de biruinta? Cauta-l pe Domnul si lasa-L pe El sa-ti conduca viata.

Melodia zilei:
Eu sa ma micsorez - Sunny 
Eu sa ma micsorez, ca El sa creasca in mine
Caci numai traiesc eu, ci Cristos traieste in mine
Am fost rastignit impreuna cu Cristos
Viata mea e ascunsa in
El Nu traiesc eu ci traieste Cristos
El e tot ce imi doresc

Rugaciunea zilei:
Doamne fa-ma ca eu sa ma micsorez in fiecare zi, iar Tu sa vii si sa ocupi in viata mea locul care Ti se cuvine Amin!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: