Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 27 oct. 2011

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de Swana!
Gandul zilei:
“Nu te lasa biruit de rau, ci biruie raul prin bine.” Romani 12:21

Meditatia zilei:

“Nu zice: „Cum mi-a facut el asa am sa-i fac si eu, ii voi rasplati dupa faptele lui!”. Proverbe 24:29
“Nu intoarceti nimanui rau pentru rau. Urmariti ce este bine, inaintea tuturor oamenilor.” Romani 12:17
“Nu intoarceti rau pentru rau, nici ocara pentru ocara; dimpotriva, binecuvantati, caci la aceasta ati fost chemati: sa mosteniti binecuvantarea.” 1 Petru 3:9
“Nu te lasa biruit de rau, ci biruie raul prin bine.” Romani 12:21


Meditand la aceste versete, realizez de cate ori cand altii mi-au gresit, am luat hotararea in inima mea, poate nu de a intoarce raul ce mi s-a facut, dar de a aborda acea atitudine distanta si rece, indiferenta si fara daruire in dragoste pentru fata de persoanele respective.

Ma gandesc ca prea putini din noi am vrea sa intoarcem rau pentru rau, odata ce l-am ales pe Isus ca Mantuitor, dar - privind la ceea ce transmite El prin intermediul acestor cuvinte - realizez ca este nevoie nu doar de a evita sa intoarcem raul, ci de a-l birui prin bine. Adica sa raspundem cu dragoste nepasarii, cu binecuvantare jicnirilor, cu blandete maniei, si - alte exemple de acest gen.

Dumnezeu sa ne ajute tuturora sa luam o atitudine de a nu intoarce rau pentru rau, dar mai mult de atat, de a-l birui prin bine. A-l birui…nu doar a evita sa-l facem.

Melodia zilei:
Flaviu Mitar - Intrucat atarna de voi
Intrucat atarna de voi
Traiti in pace cu oricine
Preaiubitilor nu va razbunati
Biruiti raul prin bine
De-ai s-ajungi sa fi ocarat
Intoarce-te si binecuvanta
Daca lumea te va prigoni
Incearca rabdarea ca-i sfanta
Suntem nebuni pentru Cristos!

REFREN:
Nu ne lasam biruiti de rau
Biruim raul prin bine
Dar lumea in intelepciunea ei
Ne numeste nebuni far’ de folos
Suntem nebuni pentru Cristos!


Nimeni sa nu se insele
Intelepciunea vine de sus
Cat de greu ar lovi Incercarea
Rascumparati suntem prin Isus
Va indemn dar fratilor, pentru Cristos
Sa luptati impreuna cu mine
Vestind pe Cristos si pe El rastignit
Ca tot ce-i firesc sa se inchine
Suntem nebuni pentru Cristos
Rugaciunea zilnica:
Doamne ajuta-ne sa luam o atitudine de a nu intoarce rau pentru rau, dar mai mult, de a-l birui prin bine.

Multumim Swana pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: