Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 30 sept. 2011

Pachetul zilei din 30 septembrie 2011 a fost pregatit de vio!
Gandul zilei:

"Adesesea-mi esti de ne'nteles, dar am incredere in Tine."

Totalitate-Hajnal Bota


 


Meditatia zilei:


Apar in viata mea momente cand nu-L inteleg pe Dumnezeu. Nu-I inteleg motivele, nu-I inteleg metodele, nu-i inteleg scopurile, nu inteleg.... Aduce Dumnezeu in viata mea circumstante care nu-mi plac, care dor, as vrea sa procedeze altfel, mai uspr de acceptat, mai pe intelesul meu...Si totusi, inteleg ca mintea mea e limitata, ca perceptia mea nu poate trece dincolo de omenescul din mine, ca pana si inima mea imi poate juca feste si ma poate face sa percep gresit situatiile, persoanele....
Adesea Dumnezeu imi da peste cap planurile, imi rastoarna asteptarile. Pot alege atunci cu incapatanare sa continui in caile mele, sa insist sa merg asa cum am planuit, chiar daca asa pacatuiesc intrun fel sau altul, iar mai devreme sau mai tarziu voi culege roadele alegerilor mele facute in neascultare...sau pot alege sa las planurile si asteptarile mele la pamant, imbratisand prin credinta planurile Lui. In definitiv, nu am inteles eu ca Dumnezeu lucreaza cu intelepciune? Ca e plin de bunatate si de indurare cu cei cei ce-L cauta din toata inima, cu copiii Lui? Ca El nu paraseste pe cei ce au nevoie de ajutorul Lui si ca nu va lasa de rusine pe cei ce se incred in El? Ca planurile Lui sunt pline de bunavointa , voia Lui buna , placuta si desavarsita, si urmaresc binele meu vesnic si slava Lui?
NU-mi ramane de facut decat sa merg inainte, chiar daca nu-L inteleg pe Dumnezeu, sa am incredere in El si sa continui sa caut voia Lui si sa o fac voia mea!


 


Melodia zilei:

Kathy Troccoli - My Life Is In Your Hands

Life can be so good
Life can be so hard
Never knowing what each day
Will bring to where you are
Sometimes I forget
And sometimes I can't see
That whatever comes my way
You'll be with me

My life is in your hands
My heart is in your keeping
I'm never without hope
Not when my ***ure is with you

My life is in your hands
And though I may not see clearly
I will lift my voice and sing
Cause your love does amazing things
Lord, I know, my life is in your hands

Nothing is for sure
Nothing is for keeps
All I know is that your love
Will live eternally
So I will find my way,
And I will find my peace
Knowing that you'll meet my every need

My life is in your hands
My heart is in your keeping
I'm never without hope
Not when my ***ure is with you

My life is in your hands
And though I may not see clearly
I will lift my voice and sing
Cause your love does amazing things
Lord, I know, my life is in your hands

When I'm at my weakest love
You carry me
Then I become my strongest love
In your hands

My life is in your hands
And though I may not see clearly
I will lift my voice and sing
Cause your love does amazing things
Lord, I know, my life is in your hands
I trust you Lord
My life is in your hands 

Rugaciunea zilnica:

Ajuta-mi Doamne, ca si atunci cand nu inteleg...sa am incredere in Tine!

 

Multumim vio pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: