Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 29 sept. 2011

Pachetul Daily Bread din 29 septembrie 2011 a fost pregatit de catre ZuLLu ( pachet de debut ) !
Gandul zilei:
Psalmul 63:7

"Tu esti ajutorul meu si sunt plin de veselie la umbra aripilor Tale."


 


Meditatia zilei:


Psalmul 63:7
"Tu esti ajutorul meu si sunt plin de veselie la umbra aripilor Tale."


In ultima perioada Dumnezeu a ingaduit in viata mea diferite momente de care trebuie sa am parte, stari pe care nu le-am mai experimentat si sincer va spun ca mi-a fost atat de greu sa trec prin ele.
Ceea ce m-a facut sa merg inainte, sa fiu in continuare multumitor si increzator in Domnul, a fost felul in care David se relationeaza la incercarile ingaduite de Dumnezeu in viata lui. Biblia ne arata ca Psalmul 63 este un psalm scris cand David se afla in desert, ceea ce ma uimeste la acest om este ca desi el este inconjurat de nisip, caldura, singuratate si sunt convins ca de tot felul de ganduri din partea celui rau, David priveste dincolo de ceea ce vede cu ochiul liber. Atunci cand David priveste prin ochii credintei el nu se mai vede in desert, ci se vede la umbra aripilor lui Dumnezeu si este constient ca ajutorul lui Dumnezeu este langa el si mai mult de atat se bucura atunci cand intelege acest adevar.
Am invatat de la David sa traiesc mai mult prin credinta atunci cand sentimentele mele si ochii mei ma inseala si imi spun ca Dumnezeu nu este langa mine, am invatat de la David sa-mi lipesc mai mult sufletul de Domnul, am invatat de la David sa-L privesc pe Isus mai mult ca fiind prietenul meu, tovarasul meu de drum si am invatat sa cred... sa cred ca Dumnezeu este cu mine chiar si in deserturile prin care trebuie sa trec, am invatat de la David sa fiu mai plin de bucurie atunci cand trec prin perioade grele in viata.

Dragul meu, sa stii ca nici in dreptul tau lucrurile nu stau altfel, indiferent care este desertul prin care treci acum, deschide ochii si vezi ca ajutorul lui Dumnezeu este langa tine si ca tu esti la umbra aripilor lui Dumnezeu, chiar daca poate simti ca esti departe de Dumnezeu.

Fii plin de veselie la umbra aripilor Lui !


 


Melodia zilei:

Catalin si Ramona Lup - Isus al meu prieten scump

Isus al meu prieten scump
Din zorii tineretii
Cu tine eu calatoresc
Pan' la sfarsitul vietii

Din zori de zi cand ma trezesc
Smerit m-aplec sub cruce
Ca-n toata lumea asta n-am
Un scut mai bun si dulce

Cand merg pe-un drum indepartat
Isuse esti cu mine
Sa fie drumul cat de greu
E-asa usor cu tine

Tu-mi esti prietenul ce bun
In boale si suspine
Isuse ma-nsoteste-n drum
Sa fiu mereu cu tine

Tu-mi esti comoara care-ai fost
De mine mult cautata
Si-acum eu nu te-as mai lasa
Nici pentru lumea toata 

Rugaciunea zilnica:

Doamne, intareste-ne credinta ca prin credinta sa ne vedem mereu la umbra aripilor Tale si ajute-ne sa fim mai bucurosi de prezenta ta in viata noastra !
Amin


Multumim ZuLLu pentru slujire, si bine ai venit in echipa!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: